De redacties van Knack.be en LeVif.be hebben beslist om de rubriek ‘Wonen’ op hun site weekend.be uit te breiden. Deze rubriek, die volledig aan de esthetiek  van woningen en aan unieke voorwerpen gewijd is, zal nu nog meer artikels en foto’s publiceren dan vroeger.

Vanaf nu vinden alle deco liefhebbers bij de rubriek ‘Wonen’ op weekend.be nog meer deco nieuws : alles over de ontwerpers van dit moment, de beste tips om uw woning in te richten en  adresjes waar u unieke voorwerpen op de kop kunt tikken die volledig in uw interieur passen.

De evolutie van dit communicatiekanaal creëert nieuwe opportuniteiten voor de adverteerders uit de lifestylesector.  Met het oog hierop hebben wij twee verschillende commerciële aanbiedingen voorzien : het Gold package en het Silver package. Via deze pakketten kunnen adverteerders een heel geïnteresseerde en boeiende doelgroep bereiken.

In juli 2015 telde de site weekend.be 278.526 real users op PC, 118.853 op tablet en 119.572 op smartphone.  50% van de surfers zijn vrouwen of zijn tussen de 18 en 44 jaar. 59% is actief en 48% heeft hogere studies gevolgd. 64% maakt deel uit van de sociale groepen 1-4*.

Weekend.be is de website van het gelijknamige magazine. Zijn uniek DNA trekt dagelijks surfers aan die op zoek zijn naar nieuws over lifestyle, nieuwe trends en naar algemene informatie over de thema’s mode, beauty, design, reizen, etc. Deze pagina’s worden continu geüpdatet. De foto’s van de belangrijkste modeshows staan al online slechts enkele uren nadat de mannequins op de catwalk verschenen zijn.

Contacteer ons voor meer informatie.

*Bron : CIM Internet Survey - July 2015