Roularta neemt verschillende initiatieven om het bereik van de magazine campagnes te maximaliseren door altijd voor de lezer beschikbaar te blijven in zijn brievenbus, op het winkelpunt en in alle digitale vormen. Onder andere via het nieuwe initiatief om al onze magazines te consulteren via mijnmagazines.be (site en app). Dit resulteert in grote klantentrouw bij zowel onze lezers als adverteerders.

Tegelijkertijd worden we geconfronteerd met sterk stijgende energie- en productiekosten (met een belangrijke impact van de papierkost) ruim boven de al hoge inflatie.

Wij beslisten de tariefstijging voor 2022 te plafonneren op het niveau van de inflatie op dit moment, nadat we in 2021 geen tariefstijging hadden doorgevoerd.
Hierdoor zullen we een correctie van ca. +3% toepassen op inlassingen in 2022.
Wil u nog snel van het tarief 2021 genieten? Boek dan uw campagne voor 31/12/21, zo geniet u nog van het tarief 2021 voor uw inlassingen tot en met eind februari 2022.

De tarieven voor online campagnes blijven status quo.