Choose your targets well

Kostenefficiënte marketing baseert u op de juiste doelgroepselectie.
Wij kennen onze doelgroepen en onze media.
Op basis van objectieve research detecteren wij de beoogde doelgroepen binnen ons mediabereik.
Zo mikt u doelgericht en optimaliseert u uw budget.

Lifestyle

Via onze upscale lifestylemagazines Knack/Le Vif Weekend, Feeling/Gael, Flair, Libelle/Femmes d'Aujourd'hui en Trends Style en hun respectievelijke websites hebben wij een stevige voet aan de grond bij diverse doelgroepen met een sterke interesse in lifestyle.  

News&Business

Met onze nieuwsmagazines Knack en Le Vif/L'Express, het zakelijk magazine Trends/Trends-Tendances en het informatietechnologieblad Data News bereiken wij de helft van alle kaderleden in België en 30% van alle hoogopgeleiden (*). Het business segment in het magazineportfolio en het online aanbod van Roularta Media Group is dan ook één van de belangrijkste in België. 

(*) Bron: TNS Kaderledenstudie en CIM NRS 2017

Case in de kijker

HP Behavioural targeting: Gebruik look-alikes om je doelgroep verder uit te bouwen