Nederlands

HET SCHOONHEIDSMERK YVES ROCHER... VIERT DIT JAAR ZIJN 60E VERJAARDAG.
Ze willen alle schoonheidsliefhebbers verwennen door het aanbieden van leuke geschenken. Hoe kunnen ze hun verhaal brengen bij het grote publiek en tegelijk store traffic genereren? Door een slim partnerschap op te zetten, uniek in zijn soort, met het regionale lifestyle magazine Steps. Deze efficiënte campagne werd voor Yves Rocher bedacht, zowel online als in de offline kanalen van Steps.

De campagne bestaat uit een speciaal gecreëerde dubbele pagina 'Steps & Yves Rocher', gepubliceerd in elk nummer van 2018 en 2019, met artikels over producten voor huidverzorging, haarverzorging, make-up en nog veel meer. Met deze campagne nodigt Yves Rocher de lezers uit om deel te nemen aan wedstrijden en nieuwe producten te testen. Ze kunnen hun product in de lokale Yves Rocher winkel kopen met mooie kortingen of speciale traktaties, waardoor een grote store traffic ontstaat. In de Steps Instagram verhalen werd een wedstrijd georganiseerd voor een beauty make-over. In samenwerking met Steps creëerde Yves Rocher het perfecte huwelijk tussen branding en activering.