Het Vlaams Centrum voor Agro- en Visserijmarketing (of VLAM) voert promotie voor producten van bij ons: vlees, vis, groente en fruit, bloemen en planten, ...

Voor hun campagne ‘Vis van de maand’ én voor de promotie van kalfsvlees, heeft VLAM samengewerkt met Libelle en Libelle Lekker.

Voor de ‘Vis van de maand’ werkt VLAM samen met de North Sea Chefs om minder bekende vissen op onze tafels te toveren. Roularta Brand Studio werkte een crossmediale content campagne uit voor VLAM in Libelle en Libelle Lekker. Met de aangeleverde recepten en foto’s werden voor Libelle Lekker eigentijdse advertorials gemaakt. Het materiaal werd daarna herwerkt voor libelle-lekker.be.

De redactie van Libelle weekly ging zélf aan de slag met zeebarbeel, rode poon en zeekat, en zal negen keer drie zeer toegankelijke recepten publiceren.

Ook voor de Europese campagne om kalfsvlees te promoten, klopte VLAM aan bij Roularta Brand Studio. Samen kozen we voor een print inlassing in het magazine Libelle Lekker, met een zomers recept voor tartaar.

We willen dus inspireren, maar zeker ook informeren, en op die manier de lokale producten een duwtje in de rug te geven. Door de op maat gemaakte impactvolle content zullen we ook converteren, en dus onze lezers overtuigen om meer te koken met ingrediënten van bij ons.

Advertorials:

 

Redactionele integratie:

 

Branded story:

Online op libelle-lekker.be