Uniqlo - Getest op
Uniqlo, de Japanse specialist van duurzame en kwaliteitsvolle kleding, brengt een nieuw zijdezacht onderhemd op de markt met ademende cupro-vezels. Hoe kan je die beter bekend maken, dan ze gewoon uit te laten testen door de lezers van Knack en LeVif Weekend gedurende 2 weken en daarna uit te pakken met hun ervaringen?
Onze "Getest Op"-formule is speciaal uitgewerkt om nieuwe producten in de markt te zetten en omvat verschillende fases:
- een online oproepfase met advertorials
- een resultatenfase online en in print waarin de ervaringen van ons testpanel verwerkt worden (2 weken online)
- beide fases worden ondersteund met artikels in de Weekend newsletter en met Facebook posts
Advertorial met oproep
Advertorial met resultaten
in Knack en LeVif Weekend op 17 & 18/06/2020 + 2 weken online op weekend.be
Facebook post

Betty Osaer
Media Expert Fashion & Accessories, Multimedia
02/467.56.20
0475/21.17.77
betty.osaer@roularta.be

Daphné Wets
Project Coördinator
02/467.56.16
daphne.wets@roularta.be