1. Briefing

Philips wil Senseo Switch, het enige 2-in-1 koffiezetapparaat met filter en met pads, onder de aandacht brengen van koffieliefhebbers. Met dit toestel kan je gemakkelijk switchen van een kopje koffie voor jezelf naar een kan om te delen. De aanpak dient content matig te gebeuren met zowel videoformat als recepten.
Het medium: digital only.

2. Ons voorstel

Roularta Brand Studio werkte het voorstel uit met redactionele integratie van Senseo Switch in receptenvideo’s en receptenpagina’s met gebak voor bij de koffie.

De knowhow van onze Research afdeling werd ingezet om de argumentatie van de juiste doelgroepen en mediamix te onderbouwen.

3. De mediamix

Vier van onze digitale titels werden geselecteerd, namelijk: Libelle.be, Femmesdaujourdhui.be, Libellelekker.be en Femmesdélices.be. Op elke titel verscheen de receptenvideo en ook de receptenpagina met het lekkerste gebak voor bij de koffie.

4. Resultaten

Een succesvolle campagne met in totaal 44.128 views op de verschillende pagina’s samen.
En 1.378 reacties, commentaren of shares op de Facebook posts.

Contactpersonen