Nederlands
Briefing
  • Het concept dat al bestond over 'Inspiring People' aanpassen of laten evolueren om de impact te vergroten

  • De visibiliteit verhogen en het aantal personen dat bereikt wordt boosten

Ons voorstel

Op 17 november 2017 organiseerden we een inspirerende master class, tijdens dewelke 4 fascinerende persoonlijkheden hun passies hebben belicht, met interventies van het Nationaal Orkest van België. De master class werd ondersteund door een uitgekiend mediaplan in print en online, waarin Renault uiteraard van een mooie visibiliteit genoot. Roularta Brand Studio was verantwoordelijk voor de volledige flow van het event, van de eerste advertentie over de inschrijvingen en de ticketing.

Timeline
 

Eerste print campagne

 

Printcampagne

Tweede print advertentie over het event Passion for People in verschillende edities in oktober van Knack, Vif/L'Express, Trends en Trends-Tendances.

 

Verschillende publicitaire formaten op Levif.be en Knack.be om de ticketverkoop de ondersteunen

 

Native dossier op Levif.be en Knack.be na het event, met Leaderboard en Half Page van Renault