#Het klikt tussen Huawei en Le Vif/Knack Weekend Black....

Briefing
Huawei lanceert de nieuwe P30 - Pro: een smartphone uitgerust met revolutionaire high-performance camera's. Hij gaat de concurrentie aan met professionele camera's dankzij zijn superkrachtige zoom, buitengewone kleuren, gebruiksgemak, filters, enz.

Concept

1. Media
De match met Knack/Le Vif Weekend Black is perfect, gezien beide redacties de lat erg hoog leggen qua fotografie. Beelden brengen immers belangrijke boodschappen over, vaak zelfs meer dan woorden. Beelden zijn vandaag alomtegenwoordig in onze samenleving dankzij de combinatie van razendsnelle digitale revolutie en steeds krachtigere smartphones.

2. Concept
Nadat de juiste Roularta-titel was geïdentificeerd, bedacht Roularta Brand Studio een creatief concept dat de foto centraal stelt. De campagne "Het geheim van fotografen en influencers" wordt onthuld in een gids (A5-formaat, 52 pagina's) die gelijmd werd op de cover van de Black Reizen-editie van Knack en Le Vif Weekend in mei.
De gids focust op 5 fotografen en 5 Instagrammers die hun visuele hoogtepunten presenteren binnen de vijf favoriete pijlers van de Weekend-edities: mode, design, schoonheid, reizen en eten. De lezers ontdekken het "perfecte beeld", terwijl de professionals de trends beschrijven en hun geheimen delen.

3. Samenwerking
Deze naadloze samenwerking tussen de Black-edition en Huawei wordt geïllustreerd met Huawei-berichten op alle covers (behalve Cover 1) en op een centrale spread in de gids. De "mini Black" biedt onze lezers, die erg open staan voor impactvolle fotografie, een reeks van verbluffende foto's in combinatie met deskundige inhoud over fotografie.