1. Objectief

Deloitte Private, Econopolis en KU Leuven gaan voor het 3de jaar op rij op zoek naar de best geleide private ondernemingen in België. De kandidaten schrijven hun bedrijf in, doorlopen een coachingstraject en de laureaten worden beloond met het kwaliteitslabel ‘Best Managed Companies’.

Voor het bekendmaken van de recruteringsronde deed Deloitte beroep op Roularta.

2. Oplossing

Roularta Brand Studio koos voor een aanpak met impactvolle formaten in print, gecombineerd met inhoudelijke artikels in print en online.

De Trends community bestaat voornamelijk uit Vlaamse en Waalse kaderleden, bedrijfsleiders en ondernemers. Deze doelgroep werd aangesproken om zich kandidaat te stellen voor Best Managed Companies.

3. Resultaat

Aan de cover van Trends en Tendances verscheen een impactvolle gatefolder met de trotse Best Managed Companies laureaten van vorig jaar en de call to action om in te schrijven. In het magazine brachten we een diepte-interview met de programmaleider van dit kwaliteitslabel.

Op de website van Trends en Tendances hernamen we dit diepte-interview, aangevuld met testimonials van twee laureaten, om duiding te geven bij de impact van dit label en om bedrijfsleiders te activeren om zich kandidaat te stellen.

 

Print gatefolder

Print artikel

Online