Nederlands

De Leiestreek verbindt zo maar eventjes 27 gemeenten langs de Leie met elkaar, en loopt van Wervik tot Gent.
Elk jaar voert de regio campagne als aantrekkelijke bestemming voor een reis, een weekendje weg of een kort verblijf. 
In 2019 richt de campagne zich tot gegoede koppels uit Vlaanderen met een sterke interesse in een kort verblijf in de buurt.
De Roularta-titel die best paste bij deze beoogde doelgroep, is Knack Weekend.

Roularta Brand Studio creëerde een cross-media content campagne:

1.
het magazine 'Quality time in de Leiestreek' van 36 pagina's, dat naar alle Knack Weekend abonnees verstuurd werd

2.
drie korte artikelen in Knack Weekend rond een niet te missen evenement in de Leiestreek

3.
een online redactioneel artikel op Knackweekend.be 

Met deze uitgekiende mix van kwalitatieve inhoud positioneren wij deze toeristische regio en maken we onze lezers warm voor een bezoekje aan de Leiestreek.