1. Briefing Online/Print
De Bijenkorf wil gedurende de maanden augustus 2019 tot en met januari 2020 online en offline onder de aandacht te komen van hun doelgroep in Vlaanderen.

Twee keer per maand willen zij een online advertorial op Weekend Knack, Flair, Libelle en Feeling.
Elke advertorial heeft een ander onderwerp: bv. Solden, Bruiloft kleding/make up, nieuwe herfst- en wintercollectie, enz. In elk artikel moeten minimaal 15 links naar deBijenkorf.be zitten.

In de print edities van Knack Weekend Black en Feeling worden volgende formules voorzien: 
- Coverpas of insert in het magazine met korting vanaf een bepaalde minimum besteding
- Een shoot georganiseerd door het magazine in samenwerking met de Bijenkorf eventueel aangevuld met een shopping en link naar de coverpas/insert met korting.
- Shopping pagina’s met de IT items van het modeseizoen of cadeautips voor de feestdagen met directe link naar de coverpas/insert met korting.
- Doorvertaling van print publicaties naar digitaal.
- Interview met één van de Bijenkorf buyers over de nieuwste trends.

2. Doelstellingen
Het merk en de grootte van het assortiment onder de aandacht brengen.
Er dus voor zorgen dat deBijenkorf.be in de harten en hoofden van de Belgische consument komt te zitten met een focus op het verhogen van geholpen naamsbekendheid.
Inhoudelijk meer zicht geven op de waarden van het merk de Bijenkorf.

Zowel een verhoging van soft conversies (impressies artikelen, stijging branded zoekvolume Google, traffic naar deBijenkorf.be) als op harde conversies (conversie).

3. Creatie
De advertorials worden geschreven door de redactie van Roularta, die meedenken en voorstellen doen voor de onderwerpen.

4. Doelgroep
Vrouwen en mannen, 25-50 jaar, hogere sociale groepen, modebewust, kwaliteitslabel/hogere prijsklasse.

Print advertorial 2 pagina's + coverpas

Aankondiging online advertorial

Online advertorial