C&A 2020
Na de succesvolle campagne van 2019, ging C&A graag terug met Roularta Brand Studio in zee voor de lancering van de C&A Communie 2020 lentecollectie.
De campagne toont 6 echte gezinnen, die hun verhaal brengen onder het motto #makingmemories.
Roularta Brand Studio stond in voor de aanmaak van de content en de distributie van het magazine.
Samen met C&A en Dentsu Aegis maakten we een mooi campagneplan op, met:
1. een magazine, volledig op maat gemaakt voor C&A met modeshoots, interviews, tips & tricks en spelletjes
2. een grote crossmedia campagne in de women brands:
- klassieke advertenties
- branded stories in print & online
- video's
- online mobile rich display formaat (deck of cards)
- social media & mobile video content
- POS materiaal
Het magazine:
POS:

Betty Osaer
Media Expert Fashion & Accessories, Multimedia
02/467.56.20
0475/21.17.77
betty.osaer@roularta.be

Tom Wattez
Strategic Advisor
02/467.56.84
0474/90.03.69
tom.wattez@roularta.be