1. Briefing/objectief

Belfius is natuurlijk méér dan bekend als brede bank, maar wou specifiek brand awareness creëren rond zijn private banking activeiten. Veel mensen weten immers (nog) niet dat Belfius
ook een ‘serieuze’ partner is voor hun private banking zaken.
Dit alles op een redactionele, geloofwaardige manier. 
'Meningful' en duurzame investeringen moesten zeker aan bod komen. 

Daarbovenop moest de content ook bruikbaar zijn op de Belfius platformen.
Belfius wou vooral de focus leggen op online, met daarnaast ook ruimte voor video content. 

2. Onze oplossingen

+ Een online dossier met 5 onderdelen, met name diepte-interviews op trends.be & tendances.be

+ Voor een redactionele, geloofwaardige aanpak werden de interviews opgemaakt in Q&A vorm.

+ Elke longread was vergezeld door een video in Nederlands en Frans

+ Traffic banners met geïntegreerde videofragmenten die voor meer traffic zorgden

+ De online dossiers werden ook aangekondigd in het magazine Trends / Tendances met een QR code, die onze lezers vlot naar het online dossier gidste