Comment promouvoir des lunettes de soleil funkys auprès de jeunes femmes de manière ludique ?
En collaboration avec Flair, Pearle a créé une collection capsule "Sélectionnée par Flair".

Hoe promoot je een funky zonnebril bij jonge vrouwen op een speelse manier? 
Pearle werkte samen met Flair en creëerde een capsulecollectie 'geselecteerd door Flair'. 
Roularta Brand Studio zorgde voor overtuigende inhoud, zowel in print als online, om dit mogelijk te maken! 
Kers op de taart: een gelijmde omslagkaart met een korting van 15% op de 'geselecteerd door Flair'-collectie.

De actie bestond uit een volledige campagne van 5 opeenvolgende weken, zowel in print als digitaal. 
De inhoud was gericht op de zonnebril als onmisbaar mode-item voor de zomer. 
Tegelijkertijd werd Pearle gepositioneerd als een betrouwbare expert op het gebied van zonnebrillen 
terwijl ze de volgende vragen beantwoorden:
- hoe kies je de juiste zonnebril voor de vorm van je gezicht?
- wat moet je weten voordat je een zonnebril koopt?
- of welke zonnebril is perfect voor u?

We sloten af met een superbe call-to-action: een gelijmde coverkaart met een korting van 15% op de 'selected by Flair'-collectie.